اس ام اس دل تنگي
نوشته شده توسط : توحید

 

 

منتظر كسي باش كه اگه حتي در ساده ترين لباس بودي، حاضر باشه تو رو به همه دنيا نشون بده وبگه كه: "اين دنياي منه"


مهم نیست كه این اس ام اس رو می خونی یا نه
مهم نیست كه جواب میدی یا نه
مهم نیست كه برات مهمم یا نه
مهم نیست كه دوستم داری یا نه
مهم اینه كه تو مهمی...


۲۹۴۵-۵۴۳۵-۲۲۳۴-۷۸۳۴
این شماره حساب قلبمه ! ، هرچی غم داری بریز به حسابم !


3 ثانیه وقت داری فدام بشي ............. 1 ..... 2 ... 3 ... دیر جنبیدی فدات شدم .


۹۸۴۲۳۴۷۴۴۳۲۴۲۷۸۲۳۴۸۷۵۶۱۲۵۷۸۱۲۳۵۸۷۵۴۳۵۷۸۳۴۸۵۷۲۳۸۴۷۵
اینقدر دوست دارم !!!


رود ز اتمسوبیم!!!
زور نزن نمی تونی بخونی! از چپ بخون.


امیدوارم تو اقیانوس خوشبختی جوری غرق بشی که هیچ وقت نجات پیدا نکنی . . . !


فرشته‌ای از آسمون اومد و گفت:کدوم رو می‌خوای؟
۱۰۰۰۰۰۰دلار یا یک دوست خوب؟
من گفتم ۱۰۰۰۰۰۰دلار!چون تورو داشتم


قلب من در هر زمان خواهان توست  / اين دو چشمان عاشقم مهمان توست / گرچه لبريز از غمي درمانده ام / اين نگاهم  در پي درمان توست ...!


خسته در حبس زمینم ، ماه من یادم کن
به نگاهی ، به پیامی ، سخنی شادم کن !


نگین الماس منی
ستاره قلب منی
تو موج احساس منی
همیشه در قلب منی


آسمان وقف نگاهت گل من
مانده ام چشم به راهت گل من
هر کجا هستی و باشی گویم
خدا پشت و پناهت گل من


قد 100 تا قلبمه....
با هر چی لب تو عالمه....
می بوسمت قبل همه......
به شرطی که بهم بگی.......
دوست دارم یه عالمه......
حالا دوسم داری یه عالمه؟؟؟؟؟


مینویسم این پیامک را به دوست!
ای پیامک صورت او را ببوس


به خاطر خاطره هايت خاطرت در خاطرم خاطره انگيزترين خاطره هاست...


مهرباني تزئين لحظه هاست
براي مهربانيت جوابي جز دوست داشتن ندارم . . .


از پاسخ من معلمان آشفتند / از دهانشان هر چه در آمد گفتند
اما به خدا هنوز من معتقدم / از جاذبه تو ، سیب ها میافتند . . .


اگه با دیدن من غم تو دلت جان میگیره ، میمیرم که تا ابد قلب تو آروم بگیره . اگه با بودن من باغ تو ویروونه میشه میرم اما می دونم دل ، بی تو دیوونه میشه .


خواستم يه اس ام اس توپ برات بفرستم ، وسط راه منفجر شد !
همه فهميدن دوستت دارم


اتل متل يه گلدون، فرستادم براتون
گل نداره ببخشيد، شما بشين گل اون...


خواستم توي قلبت خونه کنم ديدم زمينش خيلي گرونه !
ما که فقيريم ، توي چشات چادر ميزنيم . . .


فرقي نميکنه که به اندازه دل يک گنجشک دوستت داشته باشم يا به اندازه دل فيل
مهم اينه که به اندازه يک دل دوستت دارم . . .


سلام ، از سرد خونه مزاحم میشم !
اینجا یه قلب یخ زده هست که منتظر اس ام اس گرم شماست !
 

 

يک شاخه گل از بهار قالی بفرست
از باغ و بهار شور و حالی بفرست
از بی خبری خسته شدم درکم کن
یک نامه که نه اس ام اس خالی بفرست.

 

 

 

 

من روي تو يه حساب ديگه باز كرده بودم.
.
.
ناراحت نشو ولي تازه فهميدم تو يه ادم دو رويي هستي.
.
.
يه روت گله و يه روت ماه...

 

 

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: اس ام اس دل تنگي , ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: